Allt gick bra

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka igen, väldigt trött och har ont i halsen. Operationen gick bra igår, somnade in riktigt skönt sen när jag vakna var jag väl lite "hög". Mamma berättade för mig att jag kommenterade allt och alla.  När jag kom hem igår sov jag hela kvällen och åt glass. Natten var väl inte den bästa, spotta helatiden eftersom jag inte kunde svälja.  Eftersom det är köttsår i halsen blödde jag också. Men nog pratat om allt det där nu, läkaren sa att jag kanske inte behöver vara hemma så länge att det kanske skulle räcka med en vecka. Så jag kommer tillbaka tidigare än väntat. Idag ska jag bara ta det lugnt orkar precis inte göra så mycket. Jag hör av mig senare!



Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0