Ändrade planer.. såklart!

Ändrade plander hära. Sara hade typ nyss vaknat så hon skulle inte hinna till 11, så vi sa 12 istället. Då gick jag hem och satte mig hära. Tänkte att jag kunde blogga lite dåra, eftersom att jag inte har något annat att göra. Juste, Tuva följer med oss till stan också, kulkul! ( : Kan ´ju ta en dagens outfit i dethära inlägget tänkte jag. Så det kommer längre ner. Jag har faktiskt aldrig gjort dagens outfit i bloggen, det är bara Julia som har gjort det! Men i min förra blogg som jag hade, gjorde jag typ det varje dag, så det är inte något så nytt för mig, men lite roligare för er läsare. För en del har ju bett oss att börja med dagens outfit. De kommer troligtvis i nästa inlägg då. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0