Björn Gustavsson

Jag kollade runt lite här på bloggen och läste vika kategorier vi hade, jag såg att vi hade en kategori som heter kändisar men att vi inte skrivit någonting i den. Så nu hade jag tänkt skriva ett inlägg så alla kategorier har minst ett inlägg. Jag vet att alla där ute vet vem Björn Gustavsson är, han den unga komikern med ängla hår och som många tjejer tycker är så söt. Jag läste nyss på aftonbladet.se att nu är hans timeout slut. Nu kommer han tillbaka! Han sa ju tidigare att han skulle ta en paus från allt, det förstår man ju eftersom han är bara 22 år och vill leva sitt liv lite utanför median. Men nu ger han ut en DVD med hjälp av den äldre Gustavsson, Robert Gustavsson. DVDn kommer ut lagom till jul, så köp den som julklapp till dina nära och kära så kan jag slå vad om att ni kommer få ett gottskratt på jullovet eller semestern. Dom räknar med att dvdn kommer bli en storsäljare i vinter. Så se till att köp DVDn när den kommer ut, då får du ju se Björn Gustavsson när du vill!



Visst är han söt?

Big love Julia



Kommentarer
Postat av: Viktor

Svar: Neiij han är dålig

2008-08-22 @ 15:23:10
URL: http://apberget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0