Bloggar hemifrån Sara

Jag sitter hemma hos Sara nu, jag och några andra ska snart kolla på lite film hära typ. Vet inte än vilken film vi ska se på menmen det blir säkert bra! När jag och sara typ var på väg hem till henne drev vi lite med varandra och sara sa till mig "fjortis to the right" och du skulle jag säga "blatte to the left" och då kom det precis förbi en mamma (som var blatte) med barnvagn och hennes vän som också hade en bebis i vagnen och så sa jag "blatte to the left" pricis när hon var till vänster om mig. Det blev så pinsamt så jag var tvungen att springa iväg. Men sen samlade jag mod och gick fram till henne och sa förlåt, att det bara var jag och min kompis som drev med varandra. Det var inte menningen att du skulle tro att det var dig vi menade. Självklart löste sig allt och nu sitter vi hära och gör inte mycket alls. Måste hem tidigt idag för jag ska typ prata med mina föraldrar om skolor och sånt. Och juste vi hade tänkt att skriva ett brev till julia som nyss har opererats sig "krya på dig nu, vi saknar dig!" eller något liknande, hoppas inte Julia ser dethära nu för då blir det ju ingen överraskning. Men nu ska vi bara vänta på dom andra får vi se vad som händer. Jag tar lite foton som läggs in snart.

Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0