dagensbild

Tror inte jag nämnde det igår  men jag såg på en film igårkväll innan jag gick och la mig i sängen. Jag såg filmen Honey, det är en dansfilm med Jeccica Alba i huvudrollen. Hon blir den som bestämmer hur dansarna ska dansa i musikvideos och sånt. Faktiskt en mycket bra film. Man blir glad av att se den kanske för att  jag själv dansar, men aja en film värd att se. Jag kollade runt lite på många hemsidor och hittade en otroligt fin bild på Jessica Alba som jag tyckte skulle bli dagens bild. Tänkte att vi kunde börja med dagens bild, eller typ dagens låt. Ni läsare får bestämma, här kommer iallafall bilden på Jessica Alba.

Visst är hon söt?

Big love Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0