Dålig uppdatering!

Förlåt för hemskt dålig uppdatering igen! Nu msåte vi verkligen skärpa oss. Men det var något fel med blogg.se så man kunde inte logga in? Aja, nu funkar det iaf igen. Idag har jag inte gjort mycke alls faktiskt. Det har ju var pissväder hela dagen. Hoppas det blir bättre väder imorgon iallafall. Och så har jag bestämt mig att verkligen ta tag i skolan och satsa allt på de nu. Så jag kommer nog inte vara inne lika mycke på datan. Men jag ska ju blogga varje dag och sånt men jag menar typ playahead och msn. Så om ni vill mig något så finns jag på mobilen. Hihi, jag kommer ha svårt att vänja mig av vid det i början. Men sen kommer de säkert att gå bra. Eller vad tror ni? Önska mig lycka till! Imorgon har jag inga speciella planer, först hade jag tänkt att träffa mitt ex, men han är typ i danmark nu, så då blir det väl först skolan och sen hem till bästevän för att säga hejdå på ett tag! Vi kommer ju inte kunna träffas på flera veckor? Tyvärr kan jag inte gå ut såhär och säga vad det är för då måste jag ha julias tillåtelse. Det kommer bli hårt med 2 hela veckor utan dig bästevän! Men sen kan vi ju träffas hur mycket som helst igen. Men nu hör jag att telefonen min ringer så jag ska springa och ta det! Godnatt om vi inte hörs mer idag!

Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0