Tack för att du finns

Okej, bara för att underbara Jennifer skrev ett så otroligt fint inlägg om vår vänskap måste jag få skriva vad jag känner för henne, min bästevän. Jag måste verkligen få säga att jag älskar henne absolut mest och att jag inte är någonting utan henne. Hon är min livsglöd, mitt syre, min andra halva , jaa hon är som sagt min bästevän. Utan henne vore jag förlorad och inte stå här idag, för den här tjejen har hjälpt mig så otroligt mycket nu. Jag har haft en tid då allt verkligen allt bara rasat så tur var det att jag har Jennifer Qvarforth vid min sida. Jag säger bara att en vän som henne borde alla ha. Du förtjänar det bästa gumman, nu har vi känt varandra i 4 månader och jag driver inte när jag säger att dom månaderna har vart dom bästa i mitt liv. Tack för att du alltid finns vid min sida när jag behöver dig som mest, och du ska veta att jag gör detsamma för dig! Jag lovar , jag kommer alltid finnas här och hålla i din hand oavsett om du vill eller inte. Jag vet att man aldrig ska säga eller lita på föralltid för folk förändras men gumman, när jag säger att det ska vara vi föralltid vet jag att vi kan lita på det för om vi kämpar så kommer vi klara det. Jag kommer alltid älska dig oavsett om du blir mördare eller allmant störd, min kärlek till dig kommer aldrig att dö. Aja, egentligen är det ingen ide för mig att fortsätta skriva för ingen kommer någonsin förstå min kärlek till dig för den är obeskrivlig. Men nu har ni iaf fått veta lite av hur jag känner för min bästevän. Om man ska göra en lång historia kort, Du är min absoluta bästevän och jag klarar mig inte utan dig jag älskar dig mest!


Big love/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0