En riktig slappdag!

Ja, som rubriken säger har jag haft en riktig slappdag! Jag åkte hem från Julia vid 2 tiden, sen har jag bara pendlat mellan datan och tvn. Hahah har vart ganska skönt att få ha en dag ledig eftersom att det oftast kan bli så mycket stress. Men det största skället till att jag var hemma hela dagen var ändå att jag typ inte sovit ett skit inatt! Men när ma är med Julia är man ju så jävla flummig så det är svårt att koppla av, hahah. Men nu ska jag nog logga ut från datan för idag och jag chatta med Julia nyss hon kunde inte heller blogga mer för idag. Hon kände sig lite lagom trött. Men jag förstår henne asså. Och just förlåt för att korta inlägg utan bilder. Jag vet det ser jättetråkigt ut att läsa men vi ska ta massa nya foton imorgon på ung 08, så där har ni något att längta efter. Till sist vill jag bara tacka Nathalie en gång till. Du är underbar gumman! Det är hon som har fixat den nya designen, vad säger ni? Hiss eller diss? Jag tycker att det solklart iallafall är en hiss.

Big love Jennifer

Kommentarer
Postat av: Fifi

Hej!

Jag har en frågestund i min blogg nu, fråga på om du känner att du har en fråga. Kram!

2008-08-14 @ 11:29:06
URL: http://philahzophee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0