Festen

Hej!
Nu har jag kommit tillbaka igen. Det var faktiskt riktigt trevligt. Träffa alla mina kusiner (nästan) och kusinsbarn. Jag träffade Petra som jag inte träffat på hur länge som helst. Det var jättekul! Petra är min ena kusinsbarn och hon är två år äldre än mig. Jag tog massa bilder, och här kommer några. (Klicka på bilderna för att förstora dom)


1). Farmor när vi sjunger åt henne.
2). Söta Petra.
3). Min kusinsbarn.
4). Någon söt unge som var där.
5). Hampus igen.
6). Farmors blommor.
7). Pappa och söta Sara.
8). Min älskade farmor.
9). Farmor och mina fastrar (en av dom fattas)
10). Slutligen en otroligt fin bild på farmor och Sara

Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0