Förlåt

Hej hopp!
Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag, men är så otroligt trött och dessutom kom jag inte in på blogg.se igår. Måste vart något fel? Men nu är jag här iallafall och är här för att stanna. Som sagt är jag otroligt trött, förstår inte varför, men troligtvis är det för att jag vart med bästevän hlea veckan och det blev ju inte precis tidiga kvällar. Som Jennifer sagt har skolan börjat igen för de mesta barn i Stockholm iaf. Idag gick jag upp klockan 7.00 kändes väldigt jobbigt att gå upp så tidigt måste jag ju erkänna. Skolan började 9 och slutade 10 så var bara där i en timme. Jättekul att få träffa alla igen faktiskt, på det sättet är det skönt att börja igen. Men alla läxor och nu betygen gör en lite mer osäker, men det kommer säkert gå bra. Idag skulle jag träffat bästevän och säga hejdå, eftersom vi inte kommer ses på två veckor. Men det blir inte av för att jag känner mig hängig och sen i eftermiddag ville pappa att jag skulle med till farmor så får se om jag orkar det. Men kommer sakna dig mest bästevän medans jag är borta. Jag ska nämligen opereras, inte någon specielltstor operation men måste vara hemma i två veckor. Så jag kommer inte få vara i skolan, träffa kompisar eller bästevän på flera veckor. Men se det positivt istället, att när jag träffar dom igen kommer jag ha jättekul och under tiden jag är hemma kan jag ju blogga! Nu ringer min telefon det är min storasyster som ringer så ska svara men bloggar senare!

Big love Julia

Kommentarer
Postat av: Ceestar

tassade in :)

2008-08-18 @ 12:29:40
URL: http://ceestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0