Förlåt

Förlåt för att det inte alls blev mycket boggande från mig igår. Men jag hann inte tyvärr. Just nu sitter jag i soffan. Ovanligt? Nej, inte i det här laget. Jag försöker ladda upp VB som Jennifer pratade om men det verkar inte riktigt gå. Det verkar vara något fel på youtube. Men men, om den inte kommer nu så lovar jag att den kommer sen! Idag ska jag nog inte göra så mycket faktiskt. Eller typ klockan 3 kommer pappa hem och då ska vi åka till landet. Jag ska be han ta med sig sin data som har trådlöst för så kan jag ju blogga under helgen. Men om han inte tar med sig den kommer det tyvärr inte vara något bloggande från min sida under helgen. Men ni får vänta till söndag då kommer jag tillbaka igen. När Jennifer och Sara var här igår tog vi lite kort så här kommer dom.


Hihi, fråga inte vad vi gör på alla bilder. Men vi försökte få en bild när vi kramades.

Big love Julia

Kommentarer
Postat av: lena

Min dotter är 16år och har som jag nyss börjat blogga, på min sida finns länkar till mina döttrar

kram lena:)

2008-08-29 @ 13:06:43
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: helena

Välkommen till bloggvärlden!

Trivs ni ?:)



Ha en bra helg!

2008-08-29 @ 13:54:58
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/
Postat av: Julia&Jennifer

Tack Helena.

Ja, verkligen hur kan man inte trivas liksom ? :)

tack detsamma!



kramar

2008-08-29 @ 14:12:22
URL: http://julfier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0