Frågor

Just nu sitter jag här, jag kom hem nyss och åt precis. Sista normala middagen på en vecka sen blir det bara isglass eftersom jag inte kommer kunna äta något annat. Nu gör jag inte speciellt mycket, bara bloggar ltie. Blir inte alls någon sen kväll i kväll inte, eftersom jag måste vara pigg i morrn. Jag är faktiskt lite nervös, fast egentligen borde jag inte det för det kommer gå bra. Jag sitter och tänker lite. Några av de frågor jag tänker på är:

-Kan man älska någon som redan är upptagen?,
-Är det någon idé att älska någon som redan är upptagen?,
-Är det värt att vänta tills den man älskar, älskar en tillbaka?,
-Kan man älska någon man inte ens har träffat?,
-Kan man älska någon man bara träffat på internet?
-De frågorna å massa fler, tänker jag på ibland ...
jag säger bara att, det är lätt att börja älska men svårt att sluta.
har du också känt samma sak, lr tänker samma? Kommentera gärna. Men nu ska jag nog gå, kanske kommer ett inlägg senare. Ha det bäst!

Big love Julia


Kommentarer
Postat av: cassandra

okej då ska jag kolla i skolkatalogen ^^ fy nadia hon suger...hade henne som franska lärare förut men jag sluta sen

2008-08-18 @ 19:51:21
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/
Postat av: cassandra

ja hon är verkligen en dålig lärare!

2008-08-18 @ 20:48:19
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0