Glassmonster

Godmorgon allihopa!
Just nu sitter jag här i soffan och bloggar. Jag vaknade 10.30 och hade otroligt ont i halsen, kunde inte göra någonting, varken svälja eller prata. Det var jättejobbigt, så jag gick upp och tog mina mediciner (smärtstillande) och tog mig en isglass. Asså jag vill bara säga att isglassarna räddar mitt liv just nu, haha. Seriöst, jag har redan ätit 3 stycken för att bara kyla ner halsen liksom. Senare idag får min lunch bli lite kallchockladpudding. Men nu ska jag gå och se på dirty dancing, det är en film jag verkligen kan se hur många gånger som helst. Grattis till Jon och Jonna som är dagensnamn!  Aja, vi hörs sen!

Glassarna som jag typ är beroende av nu.

Big love Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0