Godkväll

Godkväll allesammans!
Har nyss kommit hem, jag har vart hos mormor hela kvällen och pluggat samt kollat på tv (hihi, kunde inte motstå!). Jag är verkligen helt matt efter allt himla pluggande. Men ska vila upp mig till imorgon, tror inte det händer något speciellt då. Nej bara vanliga lektioner idrott, svenska mm. Hoppas det blir en bra dag. Nog med det, vad ska jag göra nu? Jag har ingen aning, ska nog göra lite reklam för bloggen, så vi får mer besökare, igår hade vi nästan rekord. Det var bara en dag vi hade haft några hundra mer på. Men man ser att statestiken ökar radekalt och det är ju alltid roligt med goda nyheter. Får se om det blir något mer inlägg ikväll, annars -Godnatt! :)



1) Min sötaste Sara!
2) Haha, Tuva vad håller du på med? ;P


Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0