Godmorgon

Godmorgon!
Ännu en dag som jag inte får gå till skolan, börjar faktiskt bli lite långtråkigt här hemma själv. Det finns liksom inte speciellt mycket att göra det blir mest ligga i soffan, se på tv och blogga. Självklart är  det ju bra, att man får blogga hur mycket man vill. Men börjar faktiskt sakna att få vara med kompisar och så. Just nu sitter jag bara i soffan och tar det lugnt, jag har precis börja ätit normal mat igen så idag fick min lunch bli lite pasta och någon god sås till. Senare idag ska jag och mamma in till stan. Jag får egentligen inte åka någonstans men måste följa med och köpa present till min storasyster som fyller 23 . Vem vet det kanske blir något köp till mig själv också. Jag får aldrig nog av kläder, mamma säger alltid "Du måste rensa garderoben innan du köper nytt" men jag orkar aldrig så den fylls bara mer och mer. Men nu ringer det på telefonen så måste svara. Vi hörs snart!

Big love Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0