Godmorgon!

Godmorgon alla sötnosar!
Har nyss ätit frukost och ska snart in i duschen. Men först innan det tänkte jag skriva lite i bloggen! Förlåt att jag inte skrev igår men jag kom hem försent för att skriva, Igår kväll blev en bra kväll! jag hade inga planer men det hade visst Felix och hans 100 kompisar. Dom skulle in till kungsan (Nrj in the park, var där igår. För er som inte visst ;P) och då tvingades jag med. Till min stora förvåning var det typ skitmånga från mig parallel klass som typ var där också, så haha. Nej men kvällen blev väl rättså lyckad. Men nu ska jag gå och duscha senare idag ska jag ut och träffa Felix igen, sen måste jag verkligen börja plugga igen. Vi har prov på fredag på ett helt stencilhäfte! :( Grattis till dagens namnsdagsbarn Arvid&Vidar!

Saknar min bästevän otroligt!

Big love Jennifer

Kommentarer
Postat av: hanna

ni hade oxå en väldigt fin sida, vad heter ni på pa? <3

2008-08-31 @ 21:11:28
Postat av: Julia&Jennifer

Julia heter - 0nykt3r

Jennifer heter - jeannie



Kramar!

2008-08-31 @ 21:14:36
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0