Grattis på 95 årsdagen!

Hej hopp!
Idag har jag faktiskt inte lika ont i halsen som jag haft förut. Men nu har jag väldigt ont i nacken, kan knappt röra mig. Jag tror att jag har fått nackspärr eller något eftersom medicinerna jag äter gör så att jag slappnar av och då ligger och sitter jag på konstiga sätt och det är väl därför. Idag är inte vilken dag som helst, det är nämligen så att min farmor fyller 95 år idag. Ett stort grattis! Jag älskar dig farmor. Idag ska jag inte göra speciellt mycket tror jag, jag ska äta snart sen måste jag nog plugga lite no och so. Ikväll ska vi ha en liten släktfest för farmor, ska faktiskt bli riktigt kul. Jag tar med mig kameran så det blir bilder som ni får se sen. Just nu sitter jag i soffan och gör ingenting. Grattis till Östen som är dagens namn! Men nu ska jag gå och göra min lunch, vi hörs senare!

Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0