Hemma igen!

Ja, nu är jag hemma igen då. Skolan var piss idag, mycke plugg och vår klass är.. eeh lite speciell. Det är faktiskt inte så kul. Jag funderar ju på att byta skola, hoppas jag gör det också, för jag står snart inte ut!!! Men nu ska jag inte vara så negativ, nu är det ju kul eftersom att jag får blogga. Jag vet inte direkt vad jag ska göra nu. Plugga lite, ta något smaskigt att äta på och senare har jag bara lust för att köra sims2. Så grymt länge sedan jag körde det, jag och mina kompisar prata om det idag och då fick jag typ värsta suget av att spela det. Sen ska jag ju självklart blogga mycket idag, när jag får chansen. Och jag vill tacka min bästevän för de fina inlägget under! Jag älskar dig verkligen mer än allt! Dagens bilder kommer lite senare idag och kanske något inlägg om i kategorierna "åsikt" och "accesoarer" eller något, vi får se vad jag är sugen på att skriva om! Nej men nu ska jag sätta igång med pluggandet direkt. Hörs snart sötnosar!

Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0