Hemma igen!

Nu är jag hemma igen från mig lillarund tur i stan. Lite saker köpte jag, men inte så värst mycket faktiskt (se bild nedanför!). Nu har jag radion på högast volym, jag lyssar på the voice och håller på att laga en enkel måltid till mig själv. Mina föräldrar skulle bort på middag och då fick jag välja på att följa med eller vara med vänner! Självkart valde jag vänner. Så snart ska jag ut och träffa Felix och hans killkompisar. Så det bilr väl en skön utekväll, härligt! Jag kommer hem till 10-11, får se om jag kan blogga då. Om annars, ha en bra lördagskväll. Nej nu känner jag att det luktar bränt måste ut och ta hand om maten. Kramar!

Det jag köpte var alltså:
Skor från - din sko 300 kr något typ.
Pärlhalsband från glitter 59 kr
Och sist ett vanligt linne från H&M

Juste grattis till dagens namnsdagsbarn Albert&Albertina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0