Hemma igen!

Nu är jag hemma igen från sara. Vi såg någon film som hette "What's happening in vegas" den var bra, jag har sett den förut, så jag visste ju vad som skulle hända, men den gick och se. Sen efter att ha sett på filmen var det dags att bege sig hemåt men först innan det gick jag och hälsade på bästevän, roligt att se henne igen! Juste det blev inga bilder, orkade inte lägga in, hahah (jag är väldigt lat idag) men som gengäld ska ni få en gammal VB på mig och julia, från förra veckan. Vet faktiskt inte varför den aldrig las in på bloggen?! Hahah, vi ser lite skojiga ut, den kommer troligtvis i nästa inlägg. Så se fram emot det! Nej men nu ska jag äta, bloggar snart igen.

Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0