I love weekends!

Nu är jag hemma från landet. Det var otroligt härligt att vara på landet ett tag och bara släppa verkligenheten för ett tag. Ja, ni förstår vad jag fattar bara ta det lungt. Vad gjorde jag på landet? Jo, utifrån tt bara ta det slappa så hade vi kräftskiva. Men jag äter inte kräfter, hihi så jag fick någon paj. Sen gjorde man sånt som man brukar göra på landet (?!) Typ gå ut och plocka blåbär och sånt kollade OS också, hahah! Nej men seriöst de har vart hur mysigt som helst. Och nu är jag utvilad till nästa vecka i skolan. Juste jag har också legat och läst en bok en stor del av tiden, boken heter "Svarta dramat" och är skit bra, men jag skriver mer om den när jag läst ut den. Jag säger bara en sak - I love weekends! Här kommer lite bilder från helgen. Förlåt jag ar inte bästa pixlarna på min mobiltelefon. (Klicka på bilderna för att förstora dom!)

1) Vår lilla tv på landet som vi kolla på OS i
2) Ett bröd jag baka, det ska föreställa en kräfta.
3) Bodet innan kräftskrivan.
4) Massa kräftor. Ser inte så gott ut tycker jag(?!)
5) Vi fira pappa som tagit körkort, så tog jag en bild på mig själv, haha.
6) Käraste landet.
7) Min söta katt, som ligger och sover
8) På väg hem!

Har saknat bloggen under hela helgen så klart också, men nu blir det mycket bloggande i veckan igen.

Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0