Kändissnack

Alltså, jag har alltid gillat Victoria Beckham. Men alltså, jag tycker väldigt mycket om dessa tjejer som springer runt i Hollywood och gör sina skandaler hit och dit, det är rätt intressant. Jag var ute på google och sökte lite och då kom jag fram till en gammal bild på Victoria Beckham och gud vad annorlunda hon såg ut! Hon var verkligen jätte söt, men det är hon ju nu med. Hon har verkligen förändrats. Nu är hon en stilikon, men förut så var hon mer som en "hoe for show" enligt många tidningar och så. Jag menar kolla skillnaden.Jag menar hon är ju jätte söt på båda bilderna och så. Men man ser verkligen att hon har växt upp! Fast jag kan ju erkänna att jag saknar hennes långa bruna lockiga hår, åh det var så himla fint! Fast jag tycker också att det är bra att hon har slutat upp med nakenbilder och kör på modebilder istället, hon är en grymt bra förebild till oss ungdomar. Fast, hon borde äta upp sej lite. Jag menar det är ju inte konstigt att tjejer svälter sej för att bli sådär smal, för hon är ju verkligen smal den där stackars bruttan!

image4 VS. image5

Skicka gärna lite komentarer om ni har lust!


Big love Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hon var mycket vackrare förut och jag förstår inte varför hon aldrig ler för hon är så vacker då.



Jag hälsar er välkomna och jag önskar er all lycka. ^^ Tack så mycket!

2008-08-29 @ 19:12:35
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

Sussi, ja jag kan hålla med dig, hennes hår var verkligen jävligt fint då!

hihih, man tackar, snart en månad! Tiden går snabbt asså :)

2008-08-29 @ 19:16:20
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

skämtar ni eller? hon har plastikopererat sina bröst och fejjkat hela sig själv. men det är väl så ni vill se ut haha :P så kalla henne inte förebild, utan er förebild!

2008-08-31 @ 12:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0