Lite kläder

Jag sitter och spanar in lite kläder just nu på bikbok.com. Dom har inte speciellt mycket att välja på hemsidan, men dom har mycke bättre utbud i butikerna. Det kommer lite bilder längre ner. Och juste förlåt att jag inte skrev imorse, men jag var så himmla trött. Tror aldrig jag vart tröttare? Eller asså det kändes så då. Var uppe allt för sent igår, tyvärr! Jag ska skärpa mig, så jag orkar göra något på dagarna! I skolan idag gjorde vi inte mycke alls, vi hade en så kallad klassensdag. Jag vet inte om ni vet vad det är?! Men det är typ en dag då klassen går något roligare än att sitta inne i ett kokhet klassrum och ränka matte. Vi körde något såkallat sillygame. Det var faktiskt riktigt skoj, hahah! Det blev oavgjort, fast jag tycker vårat lag vann ändå lite.. Hahah nu låter jag som värsta småungen som inte tål att förlora, men så är det inte riktigt! Aja efter att ha kört "sillygame" gick vi ner till en vik och åt våran matsäck som vi hade gått och släppat på och åt där, de var typ kokhet och jag skulle gärna vilja bada. Men helst inte framför alla i klassen! Nej där går det en gräns för mig asså. Men efter det fick vi upp till klassrummet och kolla på någon film, kommer inte ihåg vad den hette för jag såg typ inget, men typ 1430 eller något skit. Jag somnade för att den var så dålig och sen var jag ju inte lite trött heller. Sen vakna jag typ när filmen var slut och dendär filmen ska vi jobba med typ? Nej uschusch nu har jag redan halkat efter, och det har bara gått 2 dagar. Där ser ni det är därför jag inte ska vara så mycket framför datan längre. Sen sluta vi för dagen typ och då åkte jag till donken i liljeholmen för att köpa glass med isse, men så kom jag på att jag hade glömt plånboken så typiskt mig och när jag åkte hem sen så råkade jag ta med iselins mobil, haha så nu har jag två mobiler för kvällen! Hihi, men nu ska jag nog gå och typ sova, jag låter som en liten bebis som tar en eftermiddags tupplur, men idag är jag verkligen inte på humör att göra något, jag är verkligen trött. Ja här kommer lite bilder från kläderna då. Hahah, det blev ett helt annat inlägg än om kläder. Och juste bilderna från idag kommer i ett inlägg senare.


1) Svart skinnjacka 599 kr
2) Grå kofta 249 kr
3) Rosa linne 149 kr

Big love Jennifer


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Svar: Åh tack så hemskt mycket! :) Inte just nu. Puss

2008-08-19 @ 15:07:29
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Roxanna

hej hej =) ni har också en fin blogg! =)

2008-08-19 @ 15:17:29
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

angelica, okej kram :)



Roxanna, man tackar <3

2008-08-19 @ 15:18:51
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

tack så mycket :) vilken fin header ni har!

kram

2008-08-19 @ 15:21:46
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

tack så mycke, du har också mycket fin header! :)

kram

2008-08-19 @ 15:27:52
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0