Morgontrötta ?

Hej hopp!
Jag vaknade faktiskt nyss fast jag hade stält klockan på kvart i 11. Vet inte varför jag somna om riktigt, var väl förmodligen väldigt trött för brukar nämligen aldrig göra det. Självklart, så fort jag vakna satte jag på datan bara för att hinna blogga lite nu innan bvän kommer. Som Jennifer sa har vi bestämt att vi ska ta den här bloggen på allvar och att vi inte ska slöa med den. Jag vill också tacka bästevän för det underbara inlägget hon skrev tidigare, kan verkligen inte säga mer än detsamma gumman. Jag älskar dig absolut mest och ingen kan ta din plats i mitt hjärta så är det bara.
Idag blir det ung 08 som gäller, vi ska väl åka in snart när vi har gjort oss i ordning och allt. Vi kommer ta med oss kameran och visa alla bilder senare i ett annat inlägg. Om ni ser oss, gå fram och hälsa vetja. Vi är inte så farliga som vi ser ut (; hahah. Senare ikväll  ska Jennifer sova här, alltid roligast med bästevän.
Aja, men nu måste jag nog gå och sätta på mig lite smink och kläderna jag ska ha på mig idag, men vi hörs senare.
Grattis Klara som är dagensnamn!

Big love /
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0