Ny design!

Hejsan alla sötnosar
Som ni ser har det hänt förändrigar i min&julias blogg. Vi har fått en ny bakrund & en ny header, samt lite andra saker som dagens namn & en ipod som spelar musik. Och jag&Julia vill tacka dig Elina för all hjälp. Det var verkligen super shysst. Tusen tack <3

Och just ska försöka fixa den där video bloggen som jag och Julia lovade i något inlägg längre ner. Så den kommer troligtvis i nästa inlägg. Ikväll har jag inte gjort mycket alls. Julia & hennes familj släppte av mig hemma runt 7 kanske, dom skulle typ på någon fest eller så. Sen efter middagen var planerna att jag skulle ut och träffa några vänner. Men jag var för lat så jag orkade inte, så det blev en mysig hemmakväll med pappa istället, hahah. Men nu ska jag fixa videon, eller iallafall försöka. Ha en fortsatt trevlig kväll
Big love Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0