Ny kategori

Som rubiken säger och som ni kanske ser har vi fått till en ny kategori, Smink. Där tänkte jag att vi kunde göra reklam för lite smink mm. Idag när jag och mamma åkte till läkaren svängde vi förbi sicklasköpcenter och gick in på åhlens. Vi båda behöver nytt smink, eller egentligen behöver jag inte mer smink för jag har redan väldigt mycket och jag använder inte ens allt. Men aja, smink är som kläder för mig, får aldrig nog. När jag gick där såg jag en mascara som jag jag tyckte såg bra ut, den var liksom fin och så.  Men nu ropar mamma på mig vi ska se film och äta så tyvär blir det bara en bild och det blir på den där fina mascaran.

Kommer tyvärr inte ihåg priset.
Någon av er som har den? kommentera gärna!

Big love Julia

Kommentarer
Postat av: Therese

Den bästa mascaran jag testat är mary kays ultimate mascara.. klumpar sig inte, är dryg och sitter bra.

den är dessutom blyfri och det är det inte många som är i handeln!



tänk på det när ni köper smink, ju billigare märken desto med kemikalier o annat skit är det i,

vill ni ha det på erat största organ?

nee.. skulle inte tro det..

2008-08-27 @ 21:41:22
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

okej, jo men den låter ju bra.

2008-08-27 @ 21:44:59
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: berit

den suger balle

2008-08-28 @ 14:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0