Orkar inte göra något!

Jag är så himla trött asså, jag har bara legat på soffan sen jag kom hem. Massa har typ skrivit, "kom ut!" och sånt dära saker, men jag orkar inte, jag får vila upp mig till imorgon istället, då ska jag först in till stan med Sara vid 11 och senare på kvällen vet jag inte riktigt vem jag ska träffa, men det blir väl någon. Antagligen Eric eftersom att vi har bestämt att träffas i helgen. Men man vet aldrig säkert, man kan ju få förhinder, det får jag alltid nästan. Nu överdriver jag inte! Det är alltid något som kommer ivägen och det är ju svårt att ändra på det också! Men i slutändan löser det sig alltid. Så för min del blir det mysig hemmakväll med mamma och syster (plus min älskade katt!). Vad ska ni göra ikväll kanske gå på fest, mysig hemmakväll (som jag), eller kanske bara vara med polare? Grattis till dagens namnsdagsbarn: Hans&Hampus

haha, mun ;P


Big love Jennifer


Kommentarer
Postat av: Dixi

Svar: tack ;D

2008-08-29 @ 18:50:38
URL: http://dixifukkingdisaster.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

så liite så

2008-08-29 @ 19:10:40
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0