Plugga för din framtid

Hej allihopa!
Nu sitter jag här igen, nu har jag kommit hem från läkaren. Det gick superbra att ta sprutorna idag. Just nu sitter jag här och försöker plugga lite, det går faktiskt bra fast jag har datan på. Jag har nyss lärt mig hur en stjärna blir till, vet ni det? Och nu sitter jag och ska skriva dikter och analysera, det kanske inte låter så kul men det är det faktiskt. Juste idag träffade jag min förra lärare som jag hade i Årstaskolan. Det var riktigt kul för har inte träffat han på as länge och han är verkligen den bästa läraren jag har haft och någonsin kommer få. Aja, jag hade bara lust att blogga lite men nu ska jag nog fortsätta plugga. Här kommer mina kläder idag, inte några speciella eftersom jag bara har vart hemma för det mesta. 

Tjocktröja- Veromoda
Linne- H&M
Jeans- Dieselaffären

Big love Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0