Ska snart ut

Jag sitter här hos Sara nu. Vi har hunnit med en del idag, bland annat vart nere hos Julia och hälsat på, sen kom Iselin och vi har mest suttit och pluggat. Juste, när jag var nere hos bästevän gjorde jag en VB hoppas julia lägger in den snart! Hihi ni får vänta med spänning. Sara och Iselin sitter och lyssnar på musik dom såg inte att jag smög till datan, vi ska typ snart ut och äta glass :) men först middag. Och grattis till namnsdags barnen: Gurli och Leila


Här är en bild på oss för ett tag sedan. Eller i vintras. Hahah kolla fjortisarna ;P
OBS, vi ser inte ut så längre!!!

Big love Jennifer

Kommentarer
Postat av: lisa

haha joo, ni ser exakt likadana, lika mycket snebena, lika många fjortisposer, lika mycket urringning, lika mycket mascara,och likamycket fjortiskläder, jag har en teori, att alla tror att dom slutar vara fjortisar när dom slutar ha beiga läppar, jag vet inte rikitgt om det är tragiskt eller komiskt, men du kommer alltid ha din fjortisstämpel, hur hårt du än jobbar för att bli av med den, en gång en fjortis, alltid en fjortis. du tycker inte att du är fjortis, men kolla bara på bilderna på eran header, du har så mycket urringning att ma nser din bh! det är fjortis ! man har inte en bh för att visa halva av den för att man drar ner linnet så djupt :S jag vvet att du tycker att man inte ska läsa eran blogg om man inte gillar den och bla bla bla BULLSHIT !! jag tror du oxå kollar bloggar som du inte tycker är särskilt bra, själv gör jag det för att jag är uttråkad och har lite lust att skratta åt erat patetiska förök att ha egen stil,



HEJDÅ ! :)

2008-08-30 @ 00:21:22
Postat av: jennifer&julia

hejdå lisa tack för din kommentar, vi bryr oss verkligen :) noooooooooooooot!

2008-08-30 @ 08:05:36
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0