Skolstart!

Idag är det ju skolstart för dom allra flesta skolorna, iallafall i stockholm. Det jobbigaste jag vet med skolan det är dom där tidiga mornarna, som man bara inte ens orkar gå upp ur sängen. Men det är ju skolplikt i dehära landet och det är ju bra så alla får en chans! Jag vet att det kan verka konstigt med ändå tycker jag det är lite skönt att komma tillbaka till vardagen igen? Eller är det bara jag som tycker det!? Idag börjar jag i skolan klockan 9 och går fram till lunch sen slutar vi och jag ska då som sagt hem till bästavännen och säga hejdå, sen får vi se vad som händer. Jag ska antagligen hem och sova eftersom att jag är otroligt trött. Kan inte minnas sist jag gick upp såhär tidig, uschusch! Men snart kommer man ju in i samma gamla rutiner igen. Men nu ska jag göra min iordning! Ha en bra dag.

Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0