Skvaller!

Det är inte bara Sarah Jessica Parker, 43, som lever livet i New York. Enligt flera källor ska även SJP:s make Matthew Broderick, 46, ha fått sin beskärda del av "Sex and the city" - fast inte med sin egen fru. Enligt brittiska magasinet Star hade Matthew Broderick en kärleksaffär med en betydligt yngre kvinna under tiden som Sarah Jessica var upptagen med att spela in "SATC"-filmen i Los Angeles. Matthew träffade den 25-åriga kvinnan på en bar i New York och inledde kort därefter relationen. Sarah Jessica Parker har själv inte sagt ett ord sedan skandalen bröt ut. Häromveckan lät hon i stället sina handlingar tala för sig själva, när hon tillsammans med Matthew villigt lät sig fotograferas utanför en restaurang i New York. Med tanke på att Matthew alltid varit extremt medieskygg, var det en tydlig vink om att paret inte tänker ge upp äktenskapet i första taget. - Sarah och Matthew har kämpat med sin relation i flera år, men nu har de bestämt sig för att få den att fungera, inte minst för deras son James Wilkes skull, berättade en källa för The Daily mail. Enligt samma tidning ska Sarah Jessica Parker tidigare i år ha kallat sin relation för en riskfylld tågresa och sagt: - Jag är glad att Matthew är far till min son, men det betyder inte att vi alltid kommer överens. Jag är säker på att han många gånger har önskat att han inte var tillsammans med mig. Vi får vänta och se hur det går för paret.



Big love Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0