Tillbaka!

Hej allihopa!
Allt är bra med mig, fortfarande lite ont i halsen . Hur är det med er? Jag har saknat bloggen faktiskt under helgen, fast det bara var någon dag. Men nu är jag tillbaka igen, skönt. Helgen har varit riktigt lugn, när jag och mamma kom fram till stugan så gjorde vi typ ingenting. Jag åt mina isglassar och hon åt en kött bit. På kvällen såg vi film, "Himelens hjärta". Den var faktiskt ganska bra, den handlade om två par och kvinnorna i paren va bästa vänner sen blir ena kvinnan tillsammans med sin kompis man och det blir massa problem. En film värd att se om man gillar svenskdrama som är verklighetbaserad. I går var den värsta dagen efter operationen, jag hade verkligen hur ont som helst så jag låg bara i soffan och kollade på filmer. Senare på kvällen hade jag lust att röra på mig lite så jag tog med mig kameran och gick en promenad. Här kommer några bilder. Ska kila iväg nu, men vi hörs snart! (Klicka på bilderna för att förstora dom)


Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0