Tråkigt

Ja som Julia skrev så ska vi båda ut till landet, lite sisodära. Hade mycket hellre velat vara hemma i stan med vänner. Men tyvärr funkar inte det och ännu värre vi kommer inte kunna skriva i vår blogg hela lördagen suuuck. Men på söndag är vi ju tillbaka igen och då blir det mycket inlägg som vanligt. Jag hade som himmla tur idag när jag gick hem från skolan för precis när jag kom innan för dörren kom det värsta lågtrycket och det rengade som bara den. Snacka om sicklighet där asså. Just nu gör jag inte så mycket smsar och kollar på tv mest. Men snart ska jag typ packa things till i helgen. Visst är det härligt med helger? Åååh jag ska bara slappa hela kvällen kanske plugga lite, sen finns det faktiskt inte så mycket att göra. Nej men juste nu kom jag på att jag kanske har tillgång till dator i helgen, JIIIIPI! Men bara kanske det beror på och Micke tar med sig sin dator eller inte. Men nu får ni hålla tummarna för att datan är nerbackad så hörs vi snart igen innan jag åker!

Bild från i tisdags, i högra hörnet ser ni Iselin och Tuva som "doppar fötterna"

Big love Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0