Trött på att vara hemma

God morgon allihopa!
Idag vet jag inte riktigt hur jag mår, är på ett väldigt konstigt humör. Men det går säkert över snart. Just nu sitter jag här i soffan igen, och som rubiken säger är jag otroligt trött på att bara vara hemma ensam nu. Ni tycker kanske att det låter jättekonstigt, liksom vem tycker inte det är skönt att vara hemma ifrån skolan ett tag? Men i början var det väl skönt, men nu saknar jag alla mina kompisar och bästevän mest. Senare idag ska jag ta min allergispruta så kommer väl vara jättetrött ikväll eftersom man blir det av sprutan jag vet inte riktigt varför. Menmen. Idag kom mitt första inlägg lite senrare än det brukar men det är bara för att jag kände att jag var tvungen att plugga lite innan jag satt på datan annars tar datan min uppmärksamhet. Nu ska jag nog avrunda det här inlägget så hörs vi senare. Ha det så bra så länge!

Big love Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0