Ung 08 idag.

Godmorgon på alla där ute!
Det är Jennifer som skriver. Jag har nyss vaknat och sprang typ direkt till datan för att få blogga lite. Jag och Julia har bestämt oss att verkligen satsa på den hära bloggen nu, visst låter det kul? Jag tänkte skriva lite om vad vi ska göra idag. Först ska jag tvinga i mig lite frukost, jag blir aldrig hungrig på morgonen (någon annan som också har så?) sen tänkte jag ringa och väcka min lilla prinsessa Julia och typ dra över ditt henne, där ska vi typ hålla på lite med datanoch sen är det ju klart att jennifer & julia ska på första Ung 08 festivalen och träffa massa vänner och bekanta och troligtvis sover jag hos julia ikväll. Låter som en kanondag i mina öron, hahah! Jag får ju vara med min bästevän och då mår jag bäst. Nu ska jag gå och äta frukost och göra mig iordning.

/ Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0