Uppe tidigt!

Godmorgon alla sötnosar!
Jag är uppe väldigt tidigt på en lördag. Alla ligger väl och sover nu! Men jag blev väckt av min katt. Hihih hon är så söt när hon kommer och väcker en. För hon typ lägger sig i armhålan och börjar spina och om man inte vaknar då börjar hon med att ta sina tasar på hackan för att man ska vakna, hihi. Hon är det absolut sötaste jag vet.

Gammal bild och för den där jävla Lisa, tror du vi ens bryr oss om din åsikt. Tyck vafan du vill, men vi vet att vi inte är fjortis. Hahah, du kallar oss patetisk, vem är det som är patetisk egenligen? Jo, det är du! Du står inte ens för vem du är och håller på att hacka på folk. Jag blir så trött på såna skitungsar som dig. Tro vad du vill, med du har inte ens sätt oss i verkligenheten då kan inte gå och bedöma vilka som är fjortisar eller inte. ;s


Big love Jennifer


Kommentarer
Postat av: lisa

haha jag har visst sett er i verkligheten, tror du anars att jag skulle skriva det ? så dum är jag inte att jag sitter och skriver saker om folk ja ginte känner, ni säger att ni inte bryr er, men endå så måste, du skriva om det i ett inlägg, så då bryr ni er alltså ? eller hur, för annars skulle ni ha gjort en så stor sak av det !

2008-08-30 @ 23:13:42
Postat av: kajsa bajsa

lisa fisa rock the world! asså vilket skratt man får av att läsa era patetiska kommentarer och inlägg hahaha! fin bild på er förresten, ni fick verkligen till den dära posen. åh nej ni bryr er verkligen inte.. ni skriver bara om hur patetisk lisa är i ett helt inlägg, det kallar jag att lägga ner tid på att störa sig på nån.

2008-08-31 @ 12:18:19
Postat av: jennifer&julia

okej då säger vi så :)

2008-08-31 @ 17:29:56
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0