Alla har en Bästevän, du är min Julia!

HejHej, Jennifer som skriver igen. Det hära inlägget tänkte jag ägna till min bästevän som verkligen har fått upp mig på bena igen, Julia Regina Strömberg. Alla har en vän som dom litar på lite mer än alla andra och kan berätta allt för och du är den personen för mig. Vi har varit bästavänner sen april 2008, men känt varandra har vi kanske gjort i 7 år snart? Det var så att vi spelade i samma fotbollslag när vi var små. Årsta aik hette vårat lag, och det var en tid när vi verkligen var skittajta. Då fanns det inget förutom Julle & Jenka, men sen hände något emellan oss och vi slutade vara med varandra och du slutade på fotbollen. Jag hade tappat min bästevän.. Men jag var tvungen att kämpa vidare, om jag visste att det skulle vara som det är idag hade  jag inte ens tvekat på att gå vidare. Men man kan ju inte se in i framtiden så jag kunde bara önska att det skulle bli du&jag igen och vad hände? Min dröm slog in.. Jag fick träffa min f.d bästevän igen. Julia och en gemensam kompis till oss hade planerat att gratta en annan kompis till mig som fyllde år och då hade dom frågat om jag och en annan vän ville vara med. Självklart, var jag väldigt nervös. Jag visste ju ínte hur stämningen skulle vara emellan oss efter 3 år utan ens ett ord till varandra. När vi träffades sa vi inte mycket till varandra. Men sen börja vi smsa mer och mer, chatta på msn och pea och tillslut bestämde vi att träffas igen dock med kompisar. Men efter några gånger som vi träffats började vi umgås allt mer och ensamna. Och idag skulle jag inte ens kunna tänka mig ett liv utan dig gumman. Du är den dyrbaraste gåvan jag fått och jag lovar dig en sak att jag aldrig kommer släppa din hand hur mycket du än vill. För du betyder för mycket för mig, jag kan inte se dig gå ifrån mig igen. Men den hära gången vet jag att vi kommer hålla vårat föralltid visst (!?) Julia, jag älskar dig absolut mest av allt och du är den finaste tjejen med de finaste hjärtat. Alla våra minnen vi har tillsammans är helt oslagbara. Jag ska aldrig glöma dig jag lovar det. Vi har ju bestämt våran framtid och allt. Vi ska ju bo på samma ålderdomshem när vi blir gamla och kolla på gamla bilder vi dagit och skratta så det gör ont i magen. Du betyder verkligen allt för mig hjärtat, och jag menar det verkligen! Ingen Jennifer utan sin Julia. Det är ju en självklarhet. Och jag vill bara säga att jag älskar att vara med dig, du gör mig lycklig på ett sätt ingen annan någonsin gjort. Jennifer Filippa Kristina Qvarforth <3 Julia Regina Strömberg. Men nu är det nog dags att avrunda det hära inlägget innan det blir allt för långt. Men jag vill bara säga en sista gång: Jag älskar dig mest! Orden kommer från djupet av mitt hjärta.


/ Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0