Reklam

Jag pratade nyss med min bästevän Jennifer och några kompisar. Dom var i skolan och skulle ha idrott. Vi pratade lite om vår kompis som också bloggar, vi pratade om att vi har fler besökare än henne och så. Men då säger Tuva att det är för att vi känner fler. Fattade inte riktigt vad hon menade med det men aja, jag vill bara säga att ni borde läsa hennes blogg. Hon har inte fixat så mycket på deisgn och så men innehållet är så grymt bra, Tuva skriver verkligen skickligt. Jag älskar hennes inlägg. LÄS http://tussaan.blogg.se .  Tuva och jag har känt varandra hur länge som helst, vi har gått i samma klass sen skolstart. Men sen när hon slutade i Årstaskolan tappade vi kontakten lite men nu har vi tagit upp den och nu är den som förut. Här kommer lite bilder på oss genom tiderna, självklart driver vi på vissa bilder!!


Big love Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0