På måndag börjar allvaret

Just nu sitter jag här och tänkte blogga lite nu igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men det kommer väl som det kommer. Som ni vet har jag vart på stan idag och köpt present åt min syster, tyvärr kan jag ju inte säga vad jag köpte eftersom hon spanar in den här bloggen då och då. Men efter det åkte vi hem igen och jag pluggade lite. Jag har bestämt mig att försöka plugga så mycket jag kan det här året, det är ju betyg och allt nu. Så nu måste man skärpa sig. I morgon ska jag väl inte göra något speciellt, ska bara vara hemma titta på någon film hade jag tänkt och sen plugga lite till. Jag och mamma har pratat om vilken dag jag ska börja gå till skolan igen och vi kom fram till att på måndag börjar allvaret igen, då är det inga hemmadagar inte. På torsdag börjar min dans igen men den gången får jag inte gå. Men sen när jag mår bra igen kommer jag dansa på tisdagar och torsdaga. Men nu ska jag kila, vi hörs senare!

Dagens kläder
Tröja- Ginatricot
Linne- BikBok
Jeans- BikBok

Big love Julia


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0