Vår natt kompis

Jag och Jennifer har precis sett en otroligt stor spindel, största spindeln jag sett här i sverige i allafall förutom på skansen. Jag satt vid datan och Jennifer skulle byta om då jag hör henne säga : "Okej Julia, det är vääldigt stor spindel här." och jag kollar på den och sätter mig genast på stolen igen. Är det något jag verkligen är rädd för är det spindlar, hatar dom verkligen. Någon mer än jag som har såkallad spindelfobi? Vi försökte döda den men båda var alldeless för rädda så vi lät den va. Faktiskt riktigt läskigt att veta att den är någonstans i rummet, och att den LEVER!! Såklart tog Jennifer några bilder, så här ska ni få se. Vi bloggar senare efter att vi sett på film, vi ska se "Death proof". 
(Klicka på bilderna för att förstora dom)
 

Big love/ J&J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0