VB



Här är VB jag pratade om i inlägget tidigare. Asså den är inte ifrån idag så de vi säger var för länge sedan. Just nu gör jag inte så mycket jag har nyss pratat om skolor med mamma och min mormor, jag ska alltså byta skola för jag får inte gå kvar i min klass pga personliga skäll. Men jag hoppas att det löser sig med de gör de säkert. Som jag brukar säga "Efter regn kommer alltid solsken!" För er som inte fattar vad jag menar med det är att efter jobbiga perioder kommer alltid bättre perioder. Livet går upp och ner. Och just nu känner jag verkligen att jag är i en svacka, allt är skit jobbigt just nu. Nog pratat om det, de löser dig som alltid! Glöm inte tävligen heller, maila en bild till [email protected] och segraren får ett fint pris. Kom igen nu, vi vill ha fler bidrag!

Big love Jennifer

Kommentarer
Postat av: c.j

helt rätt de där med "efter regn kommer alltid sol" även om de kan kännas som det alltid regnar ! hoppas de har löst sig :D !

2008-08-25 @ 11:41:47
Postat av: jennifer&julia

c.j, jorå men det gör de säkert! :)

2008-08-25 @ 18:04:24
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0