15:42

Hej bloggen. Jag hade inte lust för att hitta på något idag så jag drog hem dirket. Eller jag ville vara lite med Bästevän, för vi behöver verkligen prata! Men hon på bio med sin syrra så de får bli en annan dag :) Jag har fullt hus här hemma. Så jag orkar inte skriva så mycket nu. Ska börja plugga. Haha, kul liv jag har va? Bara för att jag inte gick något i skolan i 7:an så måste jag ta igen allt nu, men de går alltid helt okej iallafall :) Och en sak som ni aldrig aldrig aldrig ska göra är att skooolka, ta vara på den här chansen du får, de är inte coolt att skolka. Ta vara på chansen som du bara får en gång i livet. Nej nu ska jag gå och vara social, hihi. Pussar Jennifer

Kommentarer
Postat av: Mindy

Förutom min förkylning så är det bra..söt blogg ni har :)

2008-11-10 @ 16:32:35
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Okej, krya på dig :)

tack så mkt!

kram<3

2008-11-10 @ 16:34:21
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0