Bilder från igår

Hejhej bloggen. Kom typ nyss hem. Igår var jag som sagt med Julia, Sara och Tuva. Hahah fyfan va kul vi hade. Först gick vi till pizzerian och åt en lång stund. Sen så gick vi hem till och kollade på love acully eller vad den heter. Julia typ satt och grät :P Hahah, nej men den är väl bra :) Sen gick vi på en till film på någon kanal, som hette "Lida". Den var jättebra men fett äcklig när han slår upp hennes näsben.. Och vi typ kollade på värsta läskiga bilden som två killar i Julias paralell klass tagit. Asså kolla, de var en kille som tog bild på den andra i typ en busskur. Sen när dom kollade närmare på bilden så såg dom i glaset att det stod någon bakom och blev strypt asså så hemskt och de var ingen där? :( Jag blev fett rädd verkligen. Kan fråga om Julia kan lägga in bilden här. Sen va gjorde vi mer, jo prata massa bullshit om allt och alla haha :) Men nu får ni lite bilder från igår också. Pussar Jennifer

Jag och Jultomten, sedär han finns :)


Julia :D


Jag och Julia


Tuva, Jag och Julia alla ser lite halv roliga ut ju ;)


Pizzan och Hamburgaren fyfan :)


Sara och Jag langar pouse ;D


"Slicka Tuva, Slicka!!!" Hahah, kan inte sluta skratta!


Guuuuuuuuuuuuuuuuuud ..


Jullish and Me, I love u!


Kommentarer
Postat av: tuva

Snälla... klipp ut mig på alla bilder! :)<3

2008-12-01 @ 19:06:48
URL: http://tuvawrenfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0