Diplom för världens bästavän

Kollade runt i mitt rum och hittade de här diplomet, som jag fått av Isse. Typ förra julen i julklapp. Den är verkligen sjukt söt tycker jag. Gumman jag vet att vi inte är varandra lika nära längre med whata hell, du&jag de är ju så de ska va. Alla minnen vi har tillsammans som när vi tex var i London, fyfan va kul det var. Minnen för livet :')
Jag älskar dig Iselin Shum min vän!

"Du är de bästa som finns och jag är lyckligast som har dig som min bästavän! Du är det bästa som har hänt mig Jennie och jag har som roligast med dej bästis, vi kanske bara känt varandra i ett år? Men det finns minnen för 100 år om inte mer! Jag älskar dej mest ffs! Du får diplom för världens bästavän!" Så stod de på diploment. Så sött!

Kommentarer
Postat av: Anna

sött !

2008-11-09 @ 10:56:35
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin vän du har, ta vara på henne! :)

2008-11-09 @ 16:44:55
Postat av: isse

hihi , allt är sant jennifer !

i will never leave you <3

2008-11-11 @ 10:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0