"##¤¤%&

Hej sötnosar! Mår ni bra? Jag mår iallafall bättre men jag har typ blivit försyld igen.. så typiskt! Idag har jag inte gjort mycket, skola skola skola sen typ ätit pizza med Maria. Hahah, så gott :D Sen ännu mer skola. Och jag somna lite sent igårkväll satt jag somna på so;n hehe.. Men sånt är livet :P Jag har skit mycket prov den här veckan vilket gör att jag måste plugga som fan :( So muntligt vg/mvg, engelska, teknik. Ja de var de. Men det är ändå mycket åååh, de borde vara förbjudet att ha så många prov på en vecka. Men aja man får ta det som det kommer. Jag har seriöst gått och fryst HELA dagen. Det är så kallt. Jag hatar snö -.- nej det gör jag egentligen inte, men det är jobbigt att det ska vara så kallt annars diggar jag de :) Appropå ingenting så ska jag få min canada goose jacka snart, härligt! Jag vill ha en brun eller en svart kan inte riktigt bestämma mig men det lutar åt en brun för min del tror jag iallafall. Nu ska jag gå och dricka lite julmust! Visst är det skitgott? Aja ha det bra sweeties.  Love Jennifer

Kommentarer
Postat av: Maria

hahahha aa

2008-11-24 @ 21:28:46
Postat av: Anonym

We all love julmust ;D

2008-11-24 @ 22:08:33
Postat av: Jennifer

hahha klart ;)

2008-11-25 @ 14:48:56
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0