Falun vecka

Hej alla läsare!
Förlåt för att jag vart dålig på att uppdatera i bloggen, jävligt dålig rent utsagt. Men jag har haft väldigt mycket att göra det är bara några veckor kvar i skolan och jag behöver verkligen komma ikapp. Idag har jag vart med Sara och vi har typ pluggat lite, sen har jag packat. Nu är jag äntligen klar har en stor väska med mig. För er som inte vet ska jag till Falun med skolan, där kommer vi ha slöjd,hemkunskap och andra saker. Och fan vad kul det ska bli!! Tyvärr kommer jag inte kunna blogga eftersom vi inte har internet där. Men det klarar ni, Jennifer kommer ju skriva hoppas jag. Sen måste jag ju tacka mina underbara vänner för den här helgen. Ni är de finaste jag har, vad vore jag utan er egentligen? Jag älskar er, så otroligt tacksam för att jag har er. Nu måste jag gå, jag ska se på parlamentet sen ska jag se på walander med mamma. Men vi hörs på fredag :) kommer sakna er, men mest min bästevän! Ha det bäst,


Kramar Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kunskapsskola går ni i?

2008-11-24 @ 17:03:47
Postat av: Anonym

jag tror dom går i enskede..?

2008-11-24 @ 20:50:07
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan?

2009-09-13 @ 12:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0