Fan, skola imorgon..

Sovit gott? De har inte jag, har legat och skämts över en sak som hände igår. Asså jag skäms så mycket så jag får ångest. De är verkligen inte kul :/ De känns som jag gjort bort mig för hela livet.. aja, men såna saker händer väl alla. Jag kan tyvärr inte ta upp det här på bloggen. För det är lite väl personligt. Sen känns det som jag svikit en vän nu också. Kan det bli sämre? Nej jag skule inte tro det.Jag känner att jag har vart fettråkig under höstlovet, har inte gått på någon fest eller någontng. Men jag har verkligen inte orkat. Har haft massa andra saker som jag måste prioretera (stavas det verkligen så?) satt de har helt enkelt inte blivit av. Sen kom jag på igår natt att det är skola imorgon, jag bah: neeej!!! Asså gud va jobbigt. Så har jag ett fucking svenska prov på onsdag som jag måste öva på idag. Men ska försöka hinna träffa julia ett litet tag. När jag var med Albin igår bestämde jag att jag skulle bli mvg barn. Bra va? Men då krävs det lite träning. Satt.. hahah, men jag vte att jag inte kommer få det i alla ämnen ändå, så varför ens försöka? Nej gud vad jag är deppig idag. äsch det är livet. Alla har ju sina mot och ned gångar, inte sant?Nu sitter jag här och lyssnar på min och Julias låt, jag kommer inte ihåg vad den hette nu igen. Men Julia du vet säkert vilken jag menar :) Typ ironik med stay with me. Eller vad den hette. Nej nu är det frukost time. Är inte så hungrig ändå så jag kanske skippar den (?!)

Kramar Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0