Filmkväll

Hej hopp alla läsare!
Förlåt för sent inälgg men jag har inte vart hemma något. Åkte till Philip och myste galet sen drog jag till stan och träffade min älsklingsbarndomsvän Elida. När vi var där träffade vi hennes kompisar Fredrik och Tim (tror jag dom hette) och vi gick och köpte farsdagpresent till våra älskade pappor. Sen gick vi till kungsan och kolla när alla åkte skriskor var faktiskt riktigt mysigt där träffade vi också Lovisa. Innan vi åkte hem åkte vi till hökarängen och träffade Philip och han vänner. Sen åkte vi hem och tog massa fotton, jag, Elida och Lovisa. Kommer några nedanför. Efter vi käkat här hemma drog vi till årstaberg för att Lovisa skulle vidare till några killkompisar och jag och Elida hängde inte med. På bussen var det några 25åringar som fråga om vi ville med på fest men ingen av oss var riktigt på det så vi tacka nej. Tyvärr, hihi. I morgon ska jag träffa Philip igen vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir nog mysigt och sen bara vara hemma med familjen och plugga.
Ha det super bra!

Jag,Elida&Lovisa

Jag älskar min barndomsvän

Pussar Julia

Kommentarer
Postat av: Lisafällman

www.gratismode.se/?c=1921 bli medlem helt gratis och om man samlar ihop 2000 poäng så får man 1000 kr att handla på vald butik.



Mvh Lisa

2008-11-09 @ 16:07:27
URL: http://fashionsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0