Förlåt

Hej allihopa!
Förlåt än en gång för att jag inte bloggat så mycket men jag fatatr inte riktigt vad det är med mig. Varje gång jag har tid att blogga gör jag annat. Men jag vill säga det så ni vet att jag kommer nog tyvärr inte kunna blogga så jätte mycket eftersom jag har massa saker i skolan att ta igen. Asså jag har väldigt mycket i skolan just nu så ska försöka fokusera på det. Men självklart kommer jag försöka blogga iallafall minst ett inlägg om dagen (kvällen) om min kväll inte består av bara plugg. Aja, som Jennifer har sagt var jag med syrran och såg på bio idag. Vi såg Patrik 1,5 den var faktiskt riktigt bra men tycker inte det är en film som skulle fått en 5 en 4 isåfall. Gissa vad jag ska göra nu? Jo, plugga.. skolan kommer fan ta kål på mig menmen. Sen måste jag bara säga att jag saknar min bästevän så otroligt mycket. En vecka har gått sen vi träffades sist men det känns fan som en evighet. Jennifer Qvarforht, utan dig skulle jag inte leva livet! Du är mitt exakt allt. Ni får ha det så bra så hörs vi senare!

Mina och Jennifers ögon för ett tag sen. Fan vad jag saknar dig!

Kramar Julia

Kommentarer
Postat av: Johanna Evah

gud så vackra ögon!

2008-11-11 @ 15:35:55
URL: http://johanaevah.blogg.se/
Postat av: Johanna Evah

Gud så vackra ögon!

2008-11-11 @ 15:36:09
URL: http://johannaevah.blogg.se/
Postat av: Kelly

Omg, fett snygga ögon :O

2008-11-11 @ 20:20:27
Postat av: Kelly

Omg, fett snygga ögon :O

vill ba tillägga att eran blogg e jätte bra :)

2008-11-11 @ 20:22:12
Postat av: jennifer&julia

tack så mkt! :)

2008-11-11 @ 20:44:16
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0