Godmorgon.

Jag är på bästa humöret. Men du vet när du gillar någon så mycket som gör dig otroligt lycklig. Åhnej jag tror jag är kär. Men de är ändå en skön känsla. Så jag är på toppenhumör. Hur är det själv? Vi har sovmorgon idag till 8.45 skitskönt, sen har vi so och hemkunskap, skönste lektionerna :) Tyvärr slutar dagen med tråkigaste ämne fysik, men de är ju smällar man får ta. ;) Nu ska jag gå och göra min ioordning, får se om jag skriver mer senare. Annars får ni har en super dag. Bamsekramar Jennifer ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är gentlemannen? :)

2008-11-10 @ 08:00:12
Postat av: jennifer

haha de du :)

2008-11-10 @ 15:15:38
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0